Het was de zestiende editie van de Recreatie Vakbeurs met dit jaar bijna twee keer zoveel beurshallen als vorig jaar! Het team van Eskes Media stapte op 28 november de beursvloer op en was aangenaam verrast door de prachtig ingerichte belevingspleinen. Maar de grootste verrassing zat hem wel in de leuke gesprekken die we hadden met bezoekers!

Alles in huis voor de recreatiesector

De Recreatie Vakbeurs verwelkomde dit jaar bijna 8000 bezoekers en bevatte alle segmenten die de recreatie te bieden heeft: van speeltoestellen tot de inrichting van vakantiewoningen en wifi-netwerken. Het totaalplaatje voor de recreatiesector! Er was aan beleving geen tekort door de prachtig ingerichte themapleinen. Bezoekers varieerden van campingeigenaren tot beheerders van attractieparken. We hebben interessante en leerzame gesprekken gevoerd met onze huidige klanten, maar ook nieuwe mensen ontmoet. En juist die gesprekken maakten ons bezoek aan de beurs zo waardevol! Leuk: iedere bezoeker kon op de knop drukken van het 'Grote DagjeWeg.NL Rad van Avontuur' en maakte hiermee kans op een gratis dagje uit.

Win een gratis dagje uit met het Grote Rad van Avontuur

In gesprek met ondernemers: leerzaam en leuk!

Onze standplaats op de Recreatie Vakbeurs sloot precies aan bij datgene wat Eskes Media met DagjeWegWijs en DagjeWeg.NL voor ogen heeft: ondernemers uit de recreatiesector verder helpen met passende oplossingen. We hebben verschillende bezoekers gesproken en kregen de bevestiging dat ondernemers op zoek zijn naar onze diensten. Wat een aantal keer naar voren kwam, is dat men een website wil waarin ze zelf gemakkelijk aanpassingen kunnen doorvoeren. "Ik weet precies wat ik wil: een mooie website die ook aan de achterkant gemakkelijk te bewerken is", zei één van de bezoekers waarmee we in gesprek raakten. En daar komt DagjeWegWijs om de hoek kijken met een gemakkelijk CMS dat voor iedereen begrijpelijk is. Sommige bezoekers kampen met tijdgebrek om hun bedrijf (ook) online op de kaart te zetten en anderen willen hierin juist verder groeien. Door in gesprek te zijn met ondernemers uit de sector, weten we na deze beurs nog beter hoe we bedrijven kunnen helpen groeien.

"De belangrijkste ervaring was dat we met onze oplossingen daadwerkelijk aansluiten bij de vragen van de doelgroep."